Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСубота, 20.04.2024, 13:04

НВК №12

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

МЕТОДИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ

ПІДСУМКИ АТЕСТАЦІЇ 2020-2021 р.

 

 

 

МЕТОДИЧНА ВЕСНА

ПРОФЕСІЙНИЙ СТАНДАРТ ВЧИТЕЛЯ

Конкурс "Вчитель року" черговий раз засвідчив, що наші вчителі - найкращі: високопрофесійні, творчі, талановиті, цікаві особистості. Учасниця конкурсу ДЕМЧУК ІННА, вчитель української мови та літератури, гідно представила навчальний заклад. Зичимо їй успіхів, творчих злетів та здоров'я!

 

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ У 2020-2021 н.р

ПЛАН РОБОТИ ОПОРНОЇ ШКОЛИ НА 2020-2021 н.р

Вітаємо  лауреата ІІ (регіонального) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2020»

в номінації "Образотворче мистецтво" Микитчука Кирила Володимировича. Успіхів, наснаги та творчих злетів!

 

 

Це 10-Б клас Коростенського НВК №12 та їхній класний керівник Тетяна Гурська.
 Вони – Гордість міста – справжні патріоти своєї країни, шанують і люблять рідну мову,
 завжди попереду в усіх гарних справах та є прикладом багатьом.
 А ще весь клас щиро аплодуватиме 28 лютого під час церемонії нагородження
 міського рейтингу популярності «Гордість міста» своєму однокласнику
 Едуарду Струпинському, про героїчний вчинок у врятуванні тварини
 якого говорить вся Україна і який цього року номінований на цю високу нагороду
 в категорії Громадянська позиція: «Особистий приклад», а особливо радіють учні 
за свою найкращу вчительку та класного керівника, бо
 цього року Тетяна Петрівна Гурська є «Кращим освітянином».


https://www.facebook.com/iskorosten/videos/593993591451714/?t=1


"Впровадження сучасних стратегій освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти початкової школи"- така тема педагогічної ради,
 яка відбулася на базі освітнього закладу 2 лютого. Форма проведення заходу- тренінгове заняття з педагогами по питанню використання інноваційних технологій 
в освітньому процесі. Колегам було запропоновано різні форми, методи та види навчальної діяльності.

                                                                                                                         

 

 

Сучасне життя світової цивілізації характеризується швидкими темпами розвитку. Прогрес практично всіх галузей людської діяльності залежить від людей, які нестандартно сприймають навколишній світ, надзвичайно діяльні, енергійні, працездатні і можуть досягати в обраній ними сфері діяльності високих результатів. Отже, на перший план у державній політиці виходить проблема обдарованості, творчості, інтелекту, визначаючи пошук, навчання і виховання обдарованих дітей та молоді, стимулювання творчої праці, захист талантів. У різних державах означену проблему розв’язують по-різному, проте, як правило, процес залучення до діяльності обдарованих спеціалістів відбувається двома шляхами: або у державі створюються умови для розвитку здібностей, підтримки обдарованості, або запрошуються до співпраці вже підготовлені в інших державах обдаровані фахівці. Однак досвід та успіхи найбільш розвинених країн світу у сфері науки, виробництва, розвитку нових технологій, культури та освіти свідчать про необхідність радикальної перебудови системи навчання у напрямку створення умов для обдарованої особистості вільно проявляти свої здібності, розвиватися відповідно до своїх уподобань.

Для України створення системи розвитку обдарованої особистості є необхідною умовою досягнення успіху на шляху розбудови незалежної держави. Нині і сама доля України залежить від того, як ефективно будуть використані інтелектуальні, творчі можливості її народу, кожного громадянина. Ось чому великого значення набуває науково-педагогічне розв’язання проблеми виявлення та розвитку творчих здібностей підростаючого покоління, дослідження теоретичних основ ефективної державної системи підтримки талановитої молоді. В НВК №12 розроблено та діє "Програма творча обдарованість". Вихованці закладу є активними учасниками науково-практичних конференцій та МАН. 19 грундня на базі методичного кабінету проходив ІІ етап конкурсу-захисту наукових робіт. Вихованка навчального закладу , учениця 10 класу ГУРСЬКА ІВАННА   стала переможцем в секції "ЛІТЕРАТУРНА ТВОРЧІСТЬ"  де вона успішно презентувала свою дослідницьку роботу на тему: "Щасливі очі у казок".

 

З 27.11 по 29.11.2019р. на базі методичного кабінету відбувся І (зональний) етап Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2020» в номінації «Початкова освіта».  Вчитель початкової школи  НВК№12 КАМІНСЬКА НАТАЛІЯ АДАМІВНА брала участь в  конкурсних випробуваннях  з фахової майстерності; презентувала свій  проєкт практичну роботу та  методичний експромт.  Педагог ділився досвідом з колегами та продемонстрував високий рівень фахової підготовки. Педагогічний колектив навчального закладу зичить Наталії Адамівні успіхів та творчих злетів.

 

 

 

 
 
 

 

 

 

 

ПЛАН РОБОТИ ОПОРНОЇ ШКОЛИ

2019-2020 н.р

 

ВЧИТЕЛЮ ВАЖЛИВО ПІДТРИМУВАТИ ФОРМУ ЗАВЖДИ

Педагогічна професія — це служіння суспільству і країні, тому сучасний вчитель має постійно змінюватися і розвиватися.

У сучасній педагогічній науці останнім часом значна увага приділяється творчій пошуковій діяльності вчителя, спрямованій на впровадження нових педагогічних технологій,

на особистісно-орієнтований підхід у навчанні та вихованні, на гуманізацію і демократизацію виховного процесу тощо. Цілком зрозуміло, що сучасний учитель

повинен володіти вміннями творчого пошуку, які тісно пов'язані з педагогічним дослідженням.

Відомо, що основною метою діяльності педагога є формування особистості. Формуючи особистість, учитель повинен, перш за все, перевести виховне чи інше

завдання на мову завдання, зрозумілу для учнів, досягти виконання цих завдань за допомогою певних засобів і способів. Він повинен керувати цією діяльністю школярів,

аналізувати, надавати їй бажаного напрямку та оцінювати її, разом з тим, він повинен аналізувати і свою діяльність – від змісту й способів постановки

завдань залежить характер діяльності учнів, а це визначає процес і зміст формування особистості та процес змін, які відбуваються не лише у суспільстві, а й в освіті.

Педагоги навчального закладу не стоять осторонь змін, які відбуваються в системі освіти, зокрема що стосується процесу становлення НУШ.

На Всеукраїнській науково-практичній конференції «Підготовка майбутніх фахінців у контексті становлення Нової української школи: компетентнісний підхід»,

яка проходила на базі Житомирського державного університету ім.Івана Франка були представлені наукові роботи вчителів початкової школи

на тему: «Організація проектної діяльності молодших школярів» (Бондар О.М.) та «Методична система «Щоденні 5» » ( Старжинська Л.В.).

Роботи вчителів опубліковано у Збірнику наукових праць ЖДУ -2019рік. Педагоги отримали сертифікати за активну участь у конференції та збірник наукових праць.

                                                                                                                       

 

 

Форма входу

Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz